Ga naar inhoud

Vergelijking mp3 spelers


Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje aan het denken aan een mp3-speler. CD's meesjouwen gaat op den duur vervelen. Nu zou ik graag ter oriëntatie iets van een vergelijkende-waren test raadplegen. Weten jullie een redelijk recente?? Beetje mijn eisen: -usb 2 -paar gigabyte aan ruimte -scherm (duh) -afstandsbediening -handige bediening (lijkt logisch, maar de I-pod bediening vond ik eigenlijk niets)
Link naar reactie
De I-Pod krijgt vaak juist een positieve beoordeling qua bedieningsgemak. Maar goed, dat is natuurlijk ook onderhevig aan persoonlijke smaak. De nederlandstalige C't van december 2003 heeft een aantal van dit soort spelers getest, maar dan moet je wel aan een exemplaar zien te komen. Verder kun je wat gebruikers ervaringen betreft ook eens op [url=http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryproducts?readform&qcode=mp3-portable&q2=%5Bfld_storagetype%5D%3Dharde%20schijf%26%5Bfld_interface%5D%3Dusb2%26%5BPRICECOMP%5D%3D1&pcode=mp3-portable&sort=2]Kieskeurig.nl[/url] kijken. Niet altijd objectief, maar beter iets dan niets...
Link naar reactie
[quote:a0daea562d="Captain_Kansloos"]De I-Pod krijgt vaak juist een positieve beoordeling qua bedieningsgemak. Maar goed, dat is natuurlijk ook onderhevig aan persoonlijke smaak.[/quote:a0daea562d] Ja, ik weet dat veel mensen hem weer handig vinden. Ik moet zeggen dat ik 1 minuut zo'n ding in mijn hand heb gehad, maar zo'n draaischijf vond ik gewoon vreemd aanvoelen. Maar dat kan natuurlijk ook wennen... EDIT: die iRiver is echt mooi, maar helaas veel te duur voor mij. Ze zijn allemaal eigenlijk wel erg duur. Ik houd het nog ff bij mijn discman zolang hij nog werkt.
Link naar reactie
[quote:f3d03f24a8="bbx"]{offtopic} Heeft Mark geld teveel? {/offtopic} Deze winkel heeft er echt een hoop :[url=http://www.perfect-systems.nl/producten.asp?productgroep=Multimedia]deze[/url] Misschien zit daar wat tussen.[/quote:f3d03f24a8] ach,wat is teveel, ik kan alleen zoveel andere dingen verzinnen om het aan uit te geven (voornamelijk gitaren)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...