Ga naar inhoud

3d kaart kapot?


Aanbevolen berichten

Had vorige week soort kortsluiting in me voeding. (grote blauwe flits). D8 doe meteen maar nieuwe kast want volgens pc zaak zou alleen voeding wel kapot zijn. Dus ik testen en hij deed het. Maar had het druk. Nu blijkt dat slechts 2 van de 30 spellen die ik heb het doen (sof2 en simcity4). Alle andere lopen na 2 sec stil, het lijkt of er niks gerendered wordt omdat bijvoorbeeld bij cnc generals ook delen zwart blijven. (vooral in begin). Is dit 3d kaart kapot? AGP slot kapot?? Hoop iig niet 3d kaart want dat is duur grapje (vervanger begint pas bij fx5900 dus 200 euro's :( ) niet dat et veel uitmaakt maar ff kort de specs. Abit BE7 mobo 2,54 cpu 512 DDR333 (2x 256)(nog 2x 512 ligge maar w8 daarmee tot ie het weer doet). 2x 80 GB IBM in Raid 0 Geforce Ti-4400
Link naar reactie
[quote:3c349cbe82="Vandread"]nee wel een GF2GTS een gf2mx en een tnt2... en nog een pci videokaart voor noodgevallen (agp kaart flashen)..... hoe draait 3dmark2k1? (paar loops ofzo)[/quote:3c349cbe82] not all of the e2 driver were found make sure you installed properly :-? [edit] ben hem opnieuw aan het downloaden[/edit]
Link naar reactie
Ik zie de pickup 1 seconde bewegen. Dan blijft het beeld hangen. 139 fps. Na een seconde of 10 komt er 0,5 sec bewegent beeld. En dan weer wachten, 3d mark geeft ondertussen op en laad volgende deel. Kan het ook een windows fout zijn?? Heb wel vrij veel software op me pc. Heb ongeveer 58 games installed (60 GB) en nog wat GB's aan programmatuur. Ook een programma of 60 in me program files map. (11gb)
Link naar reactie
zolang je genoeg ruimte hebt en geen foutieve software draaiende hebt zou er geen probleem moeten zijn.... je kan proberen je drivers er op nieuw op te zetten.... hoeveel games ofzo je hebt geinstalled boeit echt geen ruk :P mijn program files map is 16 gig en ik draai veel te veel op de achtergrond ;) maar ik kan gewoon 3dmark draaien.,..
Link naar reactie
Kreeg net bij opstarten blauw scherm met: Memory_management en dan *** STOP: 0x000001A(lange code die ik wel heb opgeschreven) Maar ik had pas geheugen bijgekocht ( 512 module ddr333) maar met deze stand alone erin deed de pc het ook niet. (in games dus de rest draait goed). Kapot geheugen bank misschien??? Mod ff verplaatsen naar overig hardware anders???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...