Ga naar inhoud

CD brander probleem


Aanbevolen berichten

Mijn CD brander doet het al een poosje niet meer, maar ik ben van plan om hem weer te maken. Wellicht kunnen jullie mij helpen. Als ik een cd wil branden dan geeft de cd speler altijd een melding dat hij de cd niet kan branden omdat er storing met de stroom is, hij krijgt te weinig. Hij heeft het een jaar lang naar behoren gedaan maar opeens er mee opgehouden. Wie kan me vertellen waar dit aan ligt? En kan het zijnd dat ik eens de systeemkast moet openen om te kijken of alle kabeltjes goed vast zitten? Zoja waar moet ik dan op letten en waar moet ik kijken, kleur etc?
Link naar reactie
Is er kort geleden nog iets verandert aan de pc? Achter aan de brander zitten 2 of 3 kabels: Helemaal rechts een plug met 4 kabels, een rode, een gele en in het midden van de plug 2 zwarte, dit is de stroomtoevoer; De middelste stekker is een brede grijze kabel voor de dataoverdracht; Soms zit er helemaal links nog een kabeltje voor het geluid als je een cd draait. Let op dat vooral de twee rechter kabels goed aangedrukt zijn.
Link naar reactie
Volgens mij is het allemaal gekomen nadat ik de ethernetkaart in de pc heb gedaan. Dus toen de pc kast open is geweest. Ik kan eens kijken naar die kabels die jij zei, moet ik even wachten tot pap hier is want me pc staat in een pc kast en die moet dus even eruit getild worden. Maar goed, ik maak dus de systeemkast open. En dan kijk ik helemaal bovenaan of daar alles goed is aangedrukt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...