anoniem Geplaatst: 22 februari 2004 Delen Geplaatst: 22 februari 2004 Ik heb niet van iemand een laptop gekregen (ibm thinkpad 350) de volgende dag keek ik onder mijn laptop en ik zag een klepje ik maak het open en ik doe hem weer dicht. start de computer op en ik ga naar deze computer (windows 95) en ik zie dat de diskette drive niet gevonden kan worden. Ik ga naar de bios staat er "Diskette drive niet geinstalleert" Hoe kan ik de diskette drive weer laten werken?? :( zal die kapot zijn? Help a.u.b. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2004 kerel laat het bij 1 topic Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2004 [quote:a92c6e3beb="MatSoft"]Ik heb niet van iemand een laptop gekregen (ibm thinkpad 350) de volgende dag keek ik onder mijn laptop en ik zag een klepje ik maak het open en ik doe hem weer dicht. start de computer op en ik ga naar deze computer (windows 95) en ik zie dat de diskette drive niet gevonden kan worden. Ik ga naar de bios staat er "Diskette drive niet geinstalleert" Hoe kan ik de diskette drive weer laten werken?? :( zal die kapot zijn? Help a.u.b.[/quote:a92c6e3beb] je bent toch zelf zo een grote pief. Beroep: Site maker Interesses: Computers blijf er dan af met je vingers als je er geen verstand van heb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2004 1 topic is voldoende: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=114293 deze gaat op slot. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen