Ga naar inhoud

Printerdriver Brother HL-1260 voor win XP


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn Brotherlaser printer HL 1260 aansluiten op mijn laptop met windows XP. Bij printer toevoegen kan ik niet de driver voor deze printer vinden in de lijst. Ook staat er geen driver bij Brother want de driver moet standaard in windows XP staan. Op mijn PC met XP staat wel de goede driver... Mijn vraag is kan ik deze driver overzetten van mijn PC naar mijn laptop? Karel...
Link naar reactie
Dan zul je het .inf bestand van de printer proberen te vinden (ff zoeken op tekst in bestand) in C:\Windows\Inf Zoek dan alle .drv en .dll op die in het bestand staan. Deze dan kopieren in een tijdelijke map, kopieren naar je andere pc, .inf installeren (rechtermuisknop dr opklikken). Eventueel opnieuw opstarten, en als je geluk hebt, doet 'ie het dan. Maar ik geef je niet al te veel hoop. Dit is nogal een vrij robuuste manier van drivers installeren. [edit] ook gespecificeerder gezocht met google? http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22windows+XP%22+driver+for+%22HL-1260%22&btnG=Google+zoeken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...