Ga naar inhoud

5.1 boxen/geluidskaart


Aanbevolen berichten

hallo iedereen, ik wil de volgende boxen gaan kopen:Wavemaster MX5, 5.1 16500W Speaker Kunnen alle 5.1 geluidskaarten op deze boxen aangesloten worden? Of zijn er bepaalde aansluitingen nodig? Het staat namelijk niet duidelijk op de site van de winkel vermeldt. Ik wil de boxen+de geluidskaart bij Gistron gaan kopen, het adres van de site is www.gistron.com op de site staan de boxen onder Onderdelen-->Geluid-speakers-->Wavemaster. Kan iemand mij zeggen of de Wavemaster MX5, 5.1 16500W Speakers aangesloten kunnen worden op elke 5.1 geluidskaart, of zijn er bepaalde aansluitingen op de geluidskaart voor nodig? en wat voor aansluitingen komen er van de speakers naar de geluidskaart? zitten er in/op de boxen tulp-aansluitingen? en ik heb nu een onboard geluidskaart in de pc zitten, moet ik die dan uitschakelen? of moet ik wat anders doen voordat ik dan de 5.1 geluidskaart kan gebruiken. Kunnen de Wavemaster MX5, 5.1 16500W Speakers ook op deze onboard kaart aangesloten worden? heeft iemand nog een suggestie voor een geluidskaart. alvast bedankt, Jeroen
Link naar reactie
Heu, een beetje onduidelijk, maar ik weet toch wel bijna zeker dat elke 5.1 set op een 5.1 kaart past, gewoon met dan die 3,5mm stekkers, dus geen tulpstekkers. Als geluidkaart kan ik je niks aanraden, want als ik zeg dat een Creative SB Audigy 2 ZS Platinum Pro Goed is zal het wel maar die kost ook wel wat (232 euro.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...