anoniem Geplaatst: 17 januari 2004 Delen Geplaatst: 17 januari 2004 Nadat ik Win XP Pro geinstalleerd heb, is het onmogelijk om normaal te branden. Rewritables gaan nog wel, maar dan houd het ook op. Gegevens: Plextor 12/10/32A met firmware 1.09. AMD 1 gHz processor met 512 Mb intern geheugen. XP branden is uit geschakeld. Met diverse progjes geprobeerd te branden. Na ongeveer 5% branden en nog voor lead in en lead out is het weer gebeurd en weer een mislukte schijf. Nero 6.0 geeft als laatst melding: kon fixatie niet uitvoeren. Verder wel het hele log verhaal bewaard, maar verteld verder ook niet zoveel. Wie heeft er een oplossing voor?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Heb je een ander merk recordables liggen? Lijkt me een medium-fout. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 [quote:193074df82="Bert54"]Nadat ik Win XP Pro geinstalleerd heb, is het onmogelijk om normaal te branden. Rewritables gaan nog wel, maar dan houd het ook op. Gegevens: Plextor 12/10/32A met firmware 1.09. AMD 1 gHz processor met 512 Mb intern geheugen. XP branden is uit geschakeld. Met diverse progjes geprobeerd te branden. Na ongeveer 5% branden en nog voor lead in en lead out is het weer gebeurd en weer een mislukte schijf. Nero 6.0 geeft als laatst melding: kon fixatie niet uitvoeren. Verder wel het hele log verhaal bewaard, maar verteld verder ook niet zoveel. Wie heeft er een oplossing voor??[/quote:193074df82] Stuur anders dat log-boek eens. Als het te groot is, zet het dan eens in een PB naar mij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 Ben gisteren tot laat in de avond bezig geweest en wat blijkt: gewoon alles wat betrekking had op de Plextor in de hardware verwijderd en het systeem opnieuw opstarten. Verder zullen ook mijn schijfjes niet al te best zijn, want ook het schoonmaken helpt misschien wel mee. In ieder geval een ieder bedankt voor de reactie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2004 als nero er de brui aan geeft na een aantal procenten wil dat nog niet zeggen dat je cdr verspild is. meestal is er dan nog niets gebrand en is de cdr nog geheel leeg! eerst checken dus, weggooien kan altijd nog. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen