Ga naar inhoud

Mini digital Camera problemen


Aanbevolen berichten

Hoi ik heb bij een abonnement op Veronica magazine de Mini Digital Camera gekregen, alleen ik krijg dat ding niet aan de praat. Ik heb de drivers geinstalleert en de camera aangesloten via usb. Als ik in de manual kijk moet ik bij het programmaatje een bevestiging krijgen Camera contains #foto's, do you want to download them Maar ik krijg dit: [img:8e65b9f9a9]http://home.quicknet.nl/qn/prive/c_postma/fdsg[/img:8e65b9f9a9] En ik snap echt niet wat er nou niet klopt, me usb poort is geinstalleert(printer doet het erop) maar toch krijg ik die camera niet aan de praat, er zit ook geen download optie oid op de camera zelf Ik draai op Xp professional en het lijkt me zeer stug dat die software dat niet ondersteunt Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
[quote:888db62393="Variaté"] Ik draai op Xp professional en het lijkt me zeer stug dat die software dat niet ondersteunt Weet iemand een oplossing?[/quote:888db62393] Heb je op de site van de fabrikant gekeken of er nieuwere drivers beschikbaar zijn? Kan je anders aangeven om wat voor camera het gaat (merk/type/etc.), staat vast wel op de doos en maakt het zoeken voor ons makkelijker.
Link naar reactie
Mja het is een simpel cameraatje wat ik bij een veronica magazine abonnoment heb gekregen, er staat geen merk op, maar ik ben er net achter gekomen wat het precies is(er is ook een tell sell reclame van dit cameraatje) :roll: Ik heb het opgezocht en het betreft de Thane Breeze Mini Digital Camera ik heb me al helemaal kapot gezocht naar drivers op internet maar ik kan echt niets vinden..
Link naar reactie
Nou,ik heb ff gezocht voor je en ik kwam op [url=http://www.thane.ca/products/variety/minicamera/minicamera.php] deze [/url] site terecht. Nou staat ergens (niet helemaal) onderaan software downloaden camera...misschien dat je die software nodig hebt. Je moet dan een[i:1516cd3fd0] barcode[/i:1516cd3fd0] invullen en dan krijg je waarschijnlijk toegang om de software te downloaden. Ik weet niet of het is wat je zoekt maar je kan het ff proberen. suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...