Ga naar inhoud

laptop kvm-switch en keyboard


Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende opstelling staan: een laptop en een desktop pc die samen aan een kvm-switch hangen. Nou heb ik het volgende probleem: Alles(toetsenbord, muis en monitor) werkt als ik de computers om de beurt aanzet. Maar als ik eerst de laptop opstart en daarna overschakel naar de desktop pc en weer terug ben ik mijn toetsenbord kwijt. Waarschijnlijk schakelt de laptop over naar zijn eigen toetsenbord, maar niet meer terug. Is er een manier om in te stellen op de laptop dat hij de toetsenbord van de kwm-switch behouwd en niet terug schakelt naar zijn eigen toetsenbord. Belangrijke zaken: - de muis werkt wel prima - de muis en toetsenbord zijn aangesloten op de laptop via een ps2 to hub kabeltje (geen ps2 porten op de laptop) - er staat niks over de deze instellingen in de bios
Link naar reactie
jammer, niemand die me kan helpen? Ik heb zelf wel iets bedacht maar werkt ook niet helemaal: 2 hardware profielen maken -eentje waarbij het standaard toetsenbord in zit -eentje waarbij het toetsenbord van de kvm switch in zit en niet het standaard toetsenbord. Maar als ik het standaard toetsenbord verwijder en weer opnieuw opstart dan maakt windows hem weer opnieuw aan. Kan ik dit automatisch aanmaken niet uitzetten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...