Ga naar inhoud

Kan ik hier mee thuis komen?


Aanbevolen berichten

oke 2-0 voor mij :P in deze topic [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=583934#583934[/url] heeft aswinW er 1 met 8 mb cache en hij scored 1100, ik score met de 2 mb cache versie even hoog :P en inderdaad Salv je kan beter een andere voeding nemen, als je een wat stillere wilt, als hij echt stil moet zijn moet je een zalman nemen, maar dan ben je ook wel wat geld kwijt
Link naar reactie
Even iets over die 2 mb of 8 mb cache bij harde schijven: Soms komt van het ene merk de 2 mb-versie als beste uit een test, terwijl van een ander merk de 8 mb-versie de snelste blijkt. Ook kunnen bij verschillende schijfgroottes variaties optreden. Wat ook gebeurt: Komt een 2 mb-versie van bepaald merk als beste uit een test; blijkt dat bij een andere test de 8 mb-versie de beste is :-? Harde schijven worden in verschillende tests op verschillende manieren getest, met verschillende resultaten. Maar de verschillen tussen 2 mb of 8 mb zijn vaak niet zo groot. Zelf heb ik zowel de WDC WD800BB als de WDC WD800JB in mijn systeem :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...