Ga naar inhoud

Samenwerking HD's op 5400 en 7200rpm?


Aanbevolen berichten

Ik heb een PC met twee harde schijven, van 6.4 GB en 15 GB, beide draaien op 5400 toeren. Nu wil ik een extra harde schijf erin zetten van 120 GB. Ik zit er sterk over te denken er eentje van 7200 rpm in te zetten. Mijn vraag is nu: weten jullie of dat zin heeft? Gaat die schijf dan niet op 5400 toeren draaien, om samen met de andere schijven aangesproken te kunnen worden? Ik gebruik geen RAID, overigens.
Link naar reactie
Het is ZEER aan te raden een HD van 7200 toeren te nemen. Nee, die loopt dan niet 5400 toeren om je andere hd's te kans te geven 'm bij te houden! 8) Zorg er wel voor dat je je besturingssysteem op de nieuwe HD herinstalleert, anders heb je er nog weinig aan... 8) Ga voor de Western Digital 120[b:b8e76b39ed]JB[/b:b8e76b39ed] of voor de IBM Deskstar 120GXP. Beide zeer snel voor een acceptabele prijs.
Link naar reactie
[quote:c5089a2f11="2FAST"]Ik las op tweakers.net dat de nieuwe IBM 180Gpx eraan komt.. :) http://www.tweakers.net/nieuws/23628[/quote:c5089a2f11] Da’s nog mooier. Als de prijs tenminste net zo vriendelijk is als de 120... :lol: Baxcorp: dank voor het antwoord & het advies. Ik ga idd voor één van de twee. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...