Ga naar inhoud

wat is: de setting interrupt 13 eenheid voor mijn IBM HD ?


Aanbevolen berichten

  • 3 jaren later...
Wij hebebn een PC met XP er op, bij het opstarten komt het bekende blauwe scherm met "klik op uw gebruikersnaam om te beginnen", tot nu toe (dat is al een jaar of 2) klikten we op het pictogram van de gebruiker (in ons geval is dat er maar 1) en de PC startte op, NU VRAAGT IE INEENS OM EEN WACHTWOORD.... . dit is nog nooit eerder gebeurt. Hoe kan dit en vooral hoe is dit op te lossen, we hebben al allerlei willekeurige wachtwoorden geprobeerd maar we komen niet verder. Volgens ons hebben we hiervoor ook NOOIT een wachtwoord ingesteld. :cry: Wie kan ons helpen ??? :(
Link naar reactie
Hi tessita, ik begrijp het probleem en hoop dat dit het zal oplossen als je in veilige modus opstart en dan tijdens opstarten F8 blijven drukken dan moet je daarna inloggen als administrator als je dat hebt gedaan dan moet je naar configuratiescherm gaan en dan gebruikersaccount en hier kan je dan je wachtwoord gaan veranderen eerst account wijzigen en dan wachtwoord verwijderen. ik hoop dat dit je heeft kunnen helpen en ik hoop dat je me zult vertellen of het heeft gewerkt. Grtz, Mooiboy Timmie
Link naar reactie
Mooiboy Timmie. je bent geweldig, :lol: tjongejonge zitten we hier met 6 man al 2 dagen te piekeren over het ons onbekende wachtwoord en binnen 2 minuten geef jij de juiste oplossing, gelukkig doet onze PC het weer, Mede namens gezin GEWELDIG BEDANKT !! wat is t eigenlijk simpel he, als je het maar weet fijn weekend verder, groetjes NINA :D [quote:fca6053c3d][/quote:fca6053c3d]
Link naar reactie
[quote:272eca6158="mhijma"]Weet iemand wat dit inhoud in de system settings onder windows ? bij je harde schijf Het is ook iets wat je in de opties van GHOST kunt instellen. (bij het maken van backups)[/quote:272eca6158]Waarom wil je dit instellen? INT 13 wordt gebruikt in een MS-DOS omgeving. Ghost herkend de informatie volgens mij ook zelf, dus invullen hoeft dan ook niet.
Link naar reactie
Hans, als je goed leest zie je dat deze post van januari is (3 jaar terug) [quote:213a2b542e]Geplaatst: Wo Jan 16, 2002 11:02 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Weet iemand wat dit inhoud in de system settings onder windows ? bij je harde schijf Het is ook iets wat je in de opties van GHOST kunt instellen. (bij het maken van backups) [/quote:213a2b542e]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...