Ga naar inhoud

DVD-RW wordt niet meer herkend.


Aanbevolen berichten

Jaap Swart stelt een vraag op 11 feb. over hetzelfde onderwerp. Moderator Ger sluit het onderwerp met de mededeling "1 maal is genoeg". Afgezien dat ik dit niet begrijp of wil begrijpen vind ik dit arrogante antwoord ongepast. Als dit onderwerp al eerder aan bod zou zijn geweest zou deze Ger hiernaar kunnen verwijzen en dan het onderwerp sluiten. Dat noem ik dan klantvriendelijk. Hoe dit nu is afgehandeld lijkt nergens op en past niet op dit forum. Jan van Veen
Link naar reactie
Moderator Ger heeft een uitermate passende actie uitgevoerd met het sluiten van het dubbele onderwerp, de oorspronkelijke poster had nl 2 exact dezelfde berichten in 2 verschillende fora geplaatst, dat heet "crossposten" en is niet toegestaan noch gewenst. Je zou voordat je een klacht betreffende een moderator post je beter eerst even op de hoogte kunnen stellen met de betreffende moderator, die had je kunnen uitleggen waarom hij dat deed en dan had jij geen verontschuldiging hoeven maken voor een onjuiste aanname. Aangezien dit topic geen verder nuttig doel dient sluit ik het, indien je het daar niet mee eens bent kun je contact met mij opnemen via pm.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...