Ga naar inhoud

K-Lite_Codec_PacK


Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende vraag. Op mijn PC Windows 7 Home Premium 64 bits staat K-Lite-Codec pack 4.6.2(FuLL) in de map Program Files (x86) wat volgens mij inhoud, dat deze codecs voor een 32 bits versie van W7 is. En was aan het google en kwam een K-Lite-Codec pack tegen voor de W7 64 bits versie. Wat moet ik nu doen deze versie verwijderen (en hoe kan ik dit dan het beste doen) en de 64 bits versie installeren of heeft dat verder geen enkele nut. Hierover wil ik graag een mening horen. En bedank ik al de genen die hier op willen reageren. :D
Link naar reactie
[quote:205af5cbd2="vanveenj"]Niet echt een definitief antwoord. Wil alleen even zeggen dat ik op mijn 64bit W7 de 64bit versie van K-lite heb geïnstalleerd. Sparks[/quote:205af5cbd2] Bij mij hebben ze de 32 bits versie geinstallerd toen ik deze pc kocht, en heb er verder nooit niet zo naar gekeken. Totdat er berichten verschenen over de 64 bits versie van K-Lite en weet nu eigenlijk nog niet wat precies het beste is om deze te installeren en wacht het nog maar even af tot er meer over geschreven is. Bedankt vanveenj
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...