Ga naar inhoud

eminent 7280 internet verbindings probleem met online modem


Aanbevolen berichten

Ik zal de vraag even verduidelijken. In eerste instantie geprobeerd om draadloos verbinding te krijgen bij mij thuis. Alle andere apparaten in huis (smartphones, laptops, e.d.) kunnen gewoon gebruik maken van de WIFI. De eminent 7280 echter niet. Vervolgens heb ik de Eminent meegenomen naar m'n zoon, aangesloten en binnen de kortste keren verbinding met het internet. Conclusie: het ligt niet aan het apparaat. M'n zoon heeft overigens internet en een modem van Tele2. Ikzelf zoals gezegd van online. Thuisgekomen opnieuw van alles geprobeerd, maar niets lukt. Uiteindelijk geprobeerd om het apparaat via een kabel verbinding te maken met het internet, maar ook dat mag niet lukken. Heeft iemand enig idee of het een instelling is in het modem/de router en zo ja, welke? Mocht iemand het antwoord weten, dan graag in lekentaal, want ik ben geen programmeur.
Link naar reactie
Alles geprobeerd maar niets lukt. Naar mijn mening ligt het niet aan de EM7280, maar aan de router of de combi router/Em7280, omdat het wel werkt bij m'n zoon met een andere router en internet provider. Ik denk aam een instelling in de router die niet goed staat, maar welke? Ik gebruik overigens een router/modem van online de Huawei HG655d .
Link naar reactie
Als je je modem googlet, zie je o.a. een pdf-handleiding. http://www.google.nl/search?q=huawei+HG655D-CB19C7&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a Ik heb even gekeken of ik daar iets zag mbt een MAC-filter maar het is maar een summier verhaal. Wel kan je lezen hoe je je modem moet resetten. Daarna maar van voren af aan beginnen, lijkt me.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...