Ga naar inhoud

Printer HP C4280 - Probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een HP C4280 Photosmart All-In-One printer. Het werkte goed met originele inkt. Naat de originele inkt opwas, wou ik iets goedkoper gaan en kocht een huismerk inkt voor mijn printer. Ik kon daar even mee printen en daarna herinnerde mijn printer de cartidge niet meer. Ik had op Google gelezen dat je moest unlocken d.m.v kleurcode combinaties van toetsen. Ik heb dat gevolgd en heb i.p.v te unlocken, heb ik reset gedaan. Dus mijn printer ging opnieuw z'n software installeren. Aan het einde van de installatie vroeg de printer om de cartidge erin te doen. Ik deed de huismerk cartidge in, maar nog steeds vraagt hij om cartidge erin te doen. Dus ik heb een nieuwe originele cartridge besteld en die erin gedaan, maar nu krijg ik zelfde melding. Ik kan ook niet in de menu gaan omdat de installatie dus nog niet klaar is. Ik heb ook de contact plaatsten schoongemaakt, maar ook dat hielp niet. Wie kan mij verder helpen? Alvast bedankt. gr
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...