Ga naar inhoud

PC-speakers met afstandbediening?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Thom. Ik heb een vraag. Aangezien wij spoedig een glasvezel-aansluiting ontvangen met daarbij geleverde digitale TV-tuners, heb ik voor op mijn kamer geen tv gekocht, maar alleen een computermonitor, ik heb immers geen tuner meer nodig. Hierop sluit ik mijn Playstation 3 (met HDMI) en de tuner aan, ook met HDMI. Verder zit er op deze monitor een "koptelefoon"-uitgang, dus zon mini jack. Deze wil ik dus gebruiken om het geluid dat via de HDMI de monitor binnenkomt, door te sturen naar mijn speakers. Dit lukt natuurlijk ook. Ik heb alleen het volgende probleem: Ik heb normale Logitech computerspeakers, die ik dus gebruik als "tv"-speakers, en deze zijn de bedienen met een zogenaamd controlecentrum die met een kabel aan de subwoofer vast zit. Ik wil echter vanuit mijn bed gewoon het geluid harder en zachter kunnen zetten, met een afstandbediening. Ik heb alleen nog nergens PC-speakers kunnen vinden met een (draadloze!) afstandbediening. Heeft iemand hier een oplossing voor, of kent iemand wél PC-speakers met een draadloze afstandbediening om het geluid harder en zachter te kunnen zetten? (bij mijn monitor zit natuurlijk geen afstandbediening). Verder zat ik ook te denken of er misschien iets van een apparaatje is die je vóór de versterker plaatst, waarmee je het volume kan regelen (dus met een afstandbediening) Bij voorbaat dank, Met vriendelijke groet, Thom
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...