Ga naar inhoud

Film afspelen op tv lukt niet wegens "not HD supported&


Aanbevolen berichten

Als ik films met .avi-extensie download en brand en ik wil hem op mijn tv afspelen (ik heb een dvd-speler die .avi-films op de tv kan afspelen), dan lukt dat niet, doordat ik bij sommige films op de tv de boodschap krijg "not HD supported". Ik heb al vele malen geprobeerd de betrokken films opnieuw d.m.v. P2P-programma's te downloaden, maar zij zijn allemaal in HD, dus afspelen lukt in geen geval. Vraag wat doe ik daaraan?
Link naar reactie
Als de films een te hoge resolutie hebben (beeldpunten horizontaal maal verticaal) dan kun je ze of proberen te downloaden inderdaad in lagere resolutie of op de pc omzetten daarna. Met een programma als: 'MediaInfo' kun je zien wat de resolutie is van een film o.a. Kijk in de gegevens van je dvd speler welke resolutie maximaal wordt ondersteund (PAL dvd is maximaal 720x576 of 1024x576 breedbeeld meen ik). Kijk op www.videohelp.com eventueel voor tools om je films te bewerken op de pc (er is een enorm aantal van, maar deze site biedt handleidingen in het geval je die handig kunt gebruiken).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...