Ga naar inhoud

Na opstarten Nero is de computer vasgelopen!!!!!!!


Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by plextor: welke nero heb je. 5.5.6.4 is de laatste met XP ondersteuning. en zet het brander progg dat al in XP zit uit.

[This message has been edited by plextor (edited 02-01-2002).]


De door jouw genoemde versie zit in mijn computer.

------------------ When the shit hits the fan................ You have to clean up the mess.

Link naar reactie
voor het probleem met vastlopen: ja met verkenner naar C:Program FilesAheadNero gaan (of waar nero is geinstalleerd) en moet je de eigenschappen van nero.exe opvragen. Dan op het tabblad Compatibiliteit een vinkje zetten bij Dit programma in de (...) en in het keuzevak Windows 98/ME selecteren. Waarschijnlijk gaat het nu allemaal goed.

------------------ PC: Pentium III 1GHz, 640 MB RAM, GEFORCE 2MX 400 64 MB, 40 GB HD 7200 RPM, 1800 Kbit Chello

Link naar reactie
je moet eff goed lezen. nero 5564 is de laatste met 100%windows xp ondersteuning'
quote:
Originally posted by tha_Master: voor het probleem met vastlopen: ja met verkenner naar C:Program FilesAheadNero gaan (of waar nero is geinstalleerd) en moet je de eigenschappen van nero.exe opvragen. Dan op het tabblad Compatibiliteit een vinkje zetten bij [b:8ffc557ef1]Dit programma in de (...) en in het keuzevak Windows 98/ME selecteren. Waarschijnlijk gaat het nu allemaal goed.

[/b:8ffc557ef1]


Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...