Ga naar inhoud

ASUS GeForce ENGT440


Aanbevolen berichten

[quote:5d1705f6e8="arjant2"]Al beantwoordt op HWI dus geen antwoord meer nodig. ;) Overigens verbaas ik me over je topic op HWI, ook daar luister je niet echt naar de adviezen. Het staat je natuurlijk vrij hier (en daar) topics te openen, maar als je er nu zelf weinig verstand van hebt dan zou je denken dat je ook luistert naar de adviezen.[/quote:5d1705f6e8] Ik vraag me af wat je nu wilt bereiken met je reacties over het feit dat ik niet op adviezen zou ingaan. Wat volstrekte onzin is overigens. Het feit dat jij als moderator niet on-topic kan zijn zegt al genoeg. Bovendien zijn al die forums het zelfde. Mensen wegjagen omdat ze niet op adviezen ingaan, puntje bij paaltje heb ik er ook geen verstand van. Natuurlijk ;) Spijtig dat ik me hier en op HWI heb aangemeld (rond om bagger forums)
Link naar reactie
[quote=rikje86] Spijtig dat ik me hier en op HWI heb aangemeld (rond om bagger forums)[/quote] Sorry hoor, maar dit vind ik er toch wel even over gaan. Je staat vrij om advies te vragen en of je dit dan opvolgt of niet is je eigen zaak, maar om dan deze forums te gaan uitmaken voor bagger omdat je niks doet met de adviezen vindt ik er echt over. Ik hoop dat ik je hierbij mijn mening duidelijk gemaakt heb en dat je niet te snel iemand om hulp meer vraagt als je het eigenlijk toch niet gebruikt.
Link naar reactie
Zuiver gezien vroeg rikje hier in zijn startpost alleen maar of zijn voeding wel toereikend was voor een GT440 en die vraag is beantwoord. Dat ie vervolgens erop gewezen is dat je met zo'n HTPC kaartje van twee generaties terug nogal wat afbreuk doet aan de game-belevenis en daar vervolgens niets mee doet is gewoon zijn eigen keuze. Ik zet er een slotje op! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...