Ga naar inhoud

Acer 7752g HDMI output niet werkend.


Aanbevolen berichten

Hey allemaal. Super blij met mijn nieuwe Acer laptop en het werkt perfect. Er is maar 1 storend ding en dat is dat ik mijn laptop niet op mijn tv krijg. Ik heb een (werkende)HDMI kabel er tussen maar ik krijg geen signaal. Als ik mijn laptop opnieuw opstart krijg ik ook geen beeld. Things i have tried: -> VGA poort gebruiken (werkt ook niet.. VGA -> DVI-I) -> BIOS optie bekenen maar kan niks vinden. -> Ati Catalyst Control center configurenen. Daar word ik niet wijzer van en die ziet mijn tv niet. (ik heb de geupdate versie met de nieuwe interface.) -> Mijn normale monitor werkt ook niet op mijn laptop. Ik heb een vermoeden dat hij geen signaal stuurt. Zou dat uitgeschakeld zijn? Of kan dat niet? Ik run nu Windows 7 64 bit. Specs Laptop: 17,3 inch beeldscherm AMD Phenom X920 6 GB werkgeheugen 1 TB harde schijf Windows 7 Home Premium ATI Mobility Radeon HD 5850 Acer 3DSonic Stereo Speakers Bluetooth 3.0 DVD-speler & -brander
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...