Ga naar inhoud

Het blauwe Windows scherm


Aanbevolen berichten

Voor de tweede keer werd mijn computer afgesloten door een ernstige fout. Op het bekende blauwe scherm staat ook de zin. NV_4disp.d met twee L maar dan op hun kop. Adres BF09PIEA base al BF012000, datestamp 48038e116. Wat is dit voor waarschuwing. Ik krijg later als de computer weer is opgestart de melding: Mijn systeem is hersteld van een ernstige fout. Hoe ernstig is ernstig. Bij voorbaat dank voor een oplossing. *wgb*
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie. Het is en NVIDA Geforce FX 5200 (Microsoft Corperation) volgens mij zit deze op het moederbord. Inmiddels heb ik in Apparaatbeheer gekeken. Beeldschermadapters, Eigenschappern voor NVIDIA GeForce 5200, Stuurprogramma gegevens, Details voor stuurprogrammabestand. Daar staan twee groene vinkjes voor de onderstaande drivers. C:\WINDOWS\System32\Drivers\NV4_mini.sys en C:\WINDOWS\System 32\NV4_disp.dll. Deze laatste driver word ook op het blauwe scherm genoemd. Het vinkje is groen, wat te doen. Heeft het zin om de instructies op te volgen Stuurprogramma bijwerken en de Wizzard Update voor hardware te volgen. *wgb*
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...