Ga naar inhoud

HP monitor: w2448hc


Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die deze monitor via HDMI aangesloten hebben aan de PC ? Wat zijn de ervaringen ? Hoe werkt de HDMI aansluiting indien aangesloten op een DVD speler, geeft dat goed beeld bij video ? (of vegen, hoe kleuren, zwart ?). Als ik de algemene reviews lees, dan krijg je een warm gevoel. Ik zou een dergelijk scherm willen aanschaffen. Echter ik heb met dit scherm gewerkt en dit bevalt redelijk tot goed, echter aangesloten op PC via de D-sub aansluiting. Wat mij opvalt: 1/. kleuren niet altijd waarheidsgetrouw, wel zelf in te stellen 2/. reflecties in het scherm met ramen en verlichting op de achtergrond 3/. aansluitingen kabels omlaag in zicht, moet echt via de voet doorgevoerd worden, anders geen gezicht. 4/. slechts 2 USB aansluitingen, dat is een dure hub. Een losse hub kost veel goedkoper. 5/. ingebouwde camera en microfoon is redelijk, niet bijzonder. 6/. de kwaliteit van de luidsprekers is slecht 7/. de prestaties van het scherm zijn redelijk tot goed 8/. de prijs van het scherm (going prijs) is hoog in verhouding tot de prestaties en functies (dus nog even wachten?) Ik zou graag een monitor in dezelfde klasse willen hebben, echter met meer USB aansluitingen, en dito een aantal extra HDMI aansluitingen (ingangen). De resolutie van de ingebouwde webcam een de frame rate mogen hoger.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb een 2448hc maar ik heb inderdaad ook getwijfeld over alles wat je nu zegt. maar: (om aan te sluiten bij je overwegingen"): 1. Als je kleurechtheid wilt moet je maar een heele dure flat, of een crt nemen. Als je deze zelf instelt (en dat is niet al te moeilijk) is ie verrassend kleurecht. Beter dan de meeste. 2. Klopt, is irritant. Maar ach gordijntje dicht. Hij past ook de helderheid aan op het licht dat ie krijgt. met meer licht wordt het scherm helderder en dan heb ik er bijna geen last meer van. 3. nou en (en de looks compenseren dat toch helemaal) 4. nou en 5. Ik vind de camera best redelijk en webcams zijn niet bedoeld om hollywoodfilms te schieten. (een ingebouwde scheelt weer rotzooi op je bureau) 6. Vind ik ook wel meevallen, maar he, wie gaat die dingen nou gebruiken 7. onzin. Ik heb hem juist op de prestaties gekozen. Het is echt een heel goed scherm. 8. heb hem gekocht voor 480,- en dat was/is inderdaad heel erg (te) hoog. Maar ik kan zo niks vinden van een andere klasse met de specs die jij wilt. Vandaar dat de reacties ook zo lang op zich laten wachten gok ik. Doe anders gewoon een syncmaster. Ook mooi, hartstikke goed en een stuk goedkoper. Doe daar een mooie speakerset bij (ik zeg logitech z2300). een apart webcammetje en een microfoontje en je bent ook klaar. Ik snap je wel. Het is maar wat je belangrijk vindt he. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...