Ga naar inhoud

scherm kapot? acer aspire 3690


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een probleem, ik was even een game aan het spelen en toen riep mn moeder dat we gingen eten dus ik sluit het spel af en ga eten. Ik kom terug en het beeld was zwart dus ik dacht die staat op schermbeveiliging dus ik op enter te duwen enz en het bleef zwart dus ik sluite de latop af en strate hem weer op maar het bleef zwart. Dus ik sluit een oude crt erop aan en toen kreeg ik wel beeld dus is nu mijn beeldscherm kapot? Ik had de laptop opengemaakt ( had tog geen garantie meer ) en de kabel naar het laptop beeldscherm zat goed en de inventer ook dus ik zou nu niet weten welke van de 2 kapot is. Aangezien ik tog een nieuwe computer wil gaan kopen en daar nert het geld voor heb wilde ik het niet laten rapareren , maar mijn vader zou de reparatie kosten betalen als het 80 euro zou bedragen ( maar ik heb al eens naar vervangende delen voor mn laptop gekeken en deze zijn minstens 140 coor de inventer en 299 voor het beeldscherm) en dan zitten de montage kosten er nog niet bij. De laptop is +- 3,5 jaar oud en ik (wil) speel spellen maar laptop is zwak 1,6ghz (geen c2d) 1gb werk 80gb harde onboard kaart dus is het nog waard om te overwegen het te laten repareren of niet ? de laptop koste nieuw 800euro nu nog maar 450euro... Ik wil zelf eigelijk niet laten reparen omdat als ik mn nieuwe pc heb de lapop tog nie meer ga gebruiken, maar overtuig je ouders maar eens :X dus daarom wil ik even de prijs (ong) weten zodat ik ze kan overtuigen dat het zinloos/te duur is om het nog te laten repareren. thijs let niet op de spellingsfouten. :oops:
Link naar reactie
Als je met een lamp op het scherm schijnt, kan je dan nog heel vaag het beeld zien? (misschien iets schuin er op kijken) In dat geval is de backlight verlichting kapot. Je zou dan kunnen kijken of je een 2e hands laptop van hetzelfde type kan vinden (evt defect) waarvan het scherm nog goed is en deze overzetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...