Ga naar inhoud

SLI word niet herkent in 3DMark '06 (lijkt een Bug te zijn)


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb even een vraagje m.b.t 3DMark 06. Als ik met mijn onderstaande systeem specs de benchmark draai krijg ik deze score: Default score = 11610 SM2.0 Score = 5001 HDR/SM3.0 Score = 6640 CPU score = 2165 Dat lijkt me wat weinig voor een 8800GTS in SLI. Ik heb in de driver settings alles op toepassings gestuurd staan en de beeld verbeterde functies zoals transparantie AA uit staan. Nu keek ik in de systeem info van 3DMark en zag het [url=http://img87.imageshack.us/img87/1350/3dmarksysteminfofm8.jpg]volgende[/url]. Geen SLI herkenning dus. Wat kan ik hier aan doen?
Link naar reactie
klopt maar dat is al aan. Het viel me wel op dat andere mensen met een SLI setup ook dit soort probleem hebben. Dus het zal wel een soort bug wezen dan die in 3DMark zit. Kijk maar in het 3DMark topic bij de online resultaten. Dan staat bij linked display adapters NO Dus het zal wel niet aan m´n videokaarten liggen. Ook in een spel kun je via het nVidia menu de optie SLI weergeven aanzetten. Dan zie je in een spel de load ballance tussen de 2 GPU´s en dat werkt pefect. Waarschijnlijk is de CPU de bottleneck om een hogere score te krijgen. Ik heb 3DMark 06 ook eens in 640x380 gedraaid en dat maakte niks uit voor de score. Dus meer FPS kan ik zo niet halen denk ik. Ik weet dt je SLI pas tot zijn recht komt met hoge beeld verbeterende functies aan. Dan ga je pas echt aan het werk met de kaarten. In 3DMark 06 is er geen verbeterende functie aan dus gaat de kaart dan niet sneller dan de CPU aan kan neem ik aan. Mijn vorige kaart, de 8800GTX scorede maar 1000 punten minder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...