Ga naar inhoud

Backlight laptop heeft kuren Medion 15" 7jaar oud


Aanbevolen berichten

Mijn laptop "Medion 15inch P4 2.8Ghz 512mb 60GB HD" heeft al een paar maand last van kuren met het backlight van het tft scherm. Het volgende doet zich voor: het backlight gaat zomaar zonder enige reden uit en blijft uit ook als je het scherm open of dicht klapt heen en weer beweegt. Restart helpt niet, het enigste wat ik kan doen is uit zetten en volgende dag weer proberen. Soms doet ie het dan zo weer. Of aan laten staan en na een tijdje wachten dan springt ie zomaar ineens weer aan. Als het backlight aan is dan blijft hij ook wel aan ook na restart of uit en aan zetten. Je zou denken aan een los contact maar ik heb zitten stoeien met het scherm maar daar doet hij niks op uit. Nu is hij alweer 7half jaar oud en zit lanzamerhand te denken om een nieuwe te kopen maar wat kan ik nog proberen om te achterhalen waar het probleem zit? Als ik het op kan lossen bespaar ik toch heel wat geld uit want ik kan nog zeker een paar jaar verder met deze laptop. Ron.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...