Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart: DX10


Aanbevolen berichten

[quote:71f99a9e40="ArneLH"]Ik zou een HD 3870 nemen, maar dat is meer ATi voorkeur.[/quote:71f99a9e40] Kom op zeg beetje onderbouwen mag wel ;) tis hier geen poll :P Waar kan ik trouwens een artikel vinden betreffende 3d beeldkwaliteit en film kwaliteit? ben wel benieuwd naar de substantiele verschillen, probeer beetje te zoeken maar kan even weinig vinden :( Dat de GT gewoon sneller is lijkt me redelijk vast staan en de leverbaarheid word ook steeds beter. Ben wel benieuwd hoe de IQ tegenover elkaar staan, want daar valt natuurlijk makkelijk performance op te winnen... (cheaten noemen ze dat ;))
Link naar reactie
[quote:d33543ed29="Vandread"]Het valt me eigenlijk nu pas op... dat je al een 8800gt hebt in een andere pc? Leuk joh nog een GT kan je SLI uitproberen :P (al is het op je zwakkere systeem...)[/quote:d33543ed29] Ja klopt ik heb een EVGA 8800 GT uit Duitsland gehaald, leuk dingetje. Ik kan geen SLI uitproberen,aangezien ik maar 1 PCI-E slot heb.. helaas :)
Link naar reactie
[quote:5c5e1ef5b5="Vandread"]2 toch? http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=252&maincat_no=1&cat2_no=171 Echter het is alleen geen SLI board maar een Ultra zie ik net... dacht SLI namelijk.[/quote:5c5e1ef5b5] Yup, ik heb de Ultra versie. Ik ben niet zo'n SLI fan, vind het nogal nutteloos :) Maargoed, heeft iemand ervaring met de HD3870? Ik wil die denk ik kopen namelijk!
Link naar reactie
Even iets heel anders. Op PC2 (Met de 8800 GT) heb ik soms last van wat screen tearing bij Crysis. Ik zie dan veel grijs, en het wordt wat blokkerig. (maak later wel screenshot ofzo). Maar: Dit gebeurt alleen als ik de sniper rifle vast hou :S Als ik inzoom door de scope, dan is het weg. Zoom ik weer terug naar normaal, dan is de screen tearing er weer. Verder heb ik er nooit last van.. Echt heel raar! Weet iemand wat dit kan zijn.. Ik heb de nieuwste drivers etc.
Link naar reactie
[quote:ee3122f21d="Vandread"]Sorry opoe, helemaal vreemd dat het dan wat [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1257333&highlight=#1257333]verwarrend[/url] word is het niet :wink:[/quote:ee3122f21d]Ik weet het, ik ben heel verwarrend :P Ik heb op het moment inderdaad m'n 3850 weer verkocht, maandag komt mijn 3870 binnen als Dollarshop een beetje meewerkt. ;) En deze blijft er voorlopig ook in zitten. Tot zover mijn verduidelijking. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...