Ga naar inhoud

XFX Geforce 8600 GTS fps drops en problemen


Aanbevolen berichten

Is puur te weinig geheugen. Met 1 Gb erbij zal het stabieler zijn. Nu is cod2 niet de nieuwste game dus je Fps kan best hoog zijn. Maar zoals gezegt je gamed er niet soepeler door. Pas onder de 30 fps.. Download de sp demo van crysis eens: http://www.gamershell.com/download_21700.shtml Vergelijk dan jullie fps eens, die game belast je vga tot de max. maar wel eerst even 1gb erbij zetten.
Link naar reactie
[quote:552c8c68de="r.marijnissen"]Is puur te weinig geheugen. Met 1 Gb erbij zal het stabieler zijn. Nu is cod2 niet de nieuwste game dus je Fps kan best hoog zijn. Maar zoals gezegt je gamed er niet soepeler door. Pas onder de 30 fps.. Download de sp demo van crysis eens: http://www.gamershell.com/download_21700.shtml Vergelijk dan jullie fps eens, die game belast je vga tot de max. maar wel eerst even 1gb erbij zetten.[/quote:552c8c68de] Crysis sp demo kan ik toch wel hoog draaien ik had hem namelijk de eerste nacht al gespeeld ik kon niet wachten dus heb ik maar gewacht tot ie klaar was en ging ik gewoon midde nacht om 4 uur gamen :D ik kan m op high settings redelijk soepel draaien maar zodra mijn pc gaat kraken dus waarschijnlijk iets gaat uitvoeren dan gaat ie hangen komt wss door mijn 1 gb ram denk ik ook ja
Link naar reactie
[quote:8700e74e3e="Vandread"]Je harddisk gaat lopen swappen omdat ie niet genoeg in het geheugen kwijt kan wat dus vol loopt....[/quote:8700e74e3e] Er is toch ook een instelling waar je bijvoorbeeld alle programma's en dergelijke op je ram kan laten lopen of juist niet op je ram en alleen op je hd dat ie iets sneller zou kunnen lopen ik moet binnenkort nog 1 gb ram er in doen idd ja
Link naar reactie
Over dat je ogen niet meer dan 60 fps waarnemen snap ik niet stel je voor je draait 3dmark 2003 bij die water test zie je dat een enkele kaart op bepaalde plaatsen onder de 100 zakt welke kaart dan ook.... Zogauw je er een videokaart bij stopt zal hij geen enkele keer onder de 100 gaan .. het verschil is op sommige plaatsen nix en op sommige plaatsen scheelt het meer dan 50 procent...... Dus je ogen nemen het wel degelijk waar met single kaart gaat ie "stotteren" kan je het niet noemen maar laat maar zeggen 80 fps en dual 120 dan zie je het verschil cker
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...