Ga naar inhoud

Welke Videokaart?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, maar staat niks op. 230Watt idd, dat zegt mijn broer ook. Dus voeding kopen wordt onvermijdelijk? Ik heb trouwens wel iemand gevonden die het allemaal erin en uit kan zetten. Hij heeft er veel verstand van maar spreek hem niet zoveel. 350Watt wordt het dan, en dan kan ik voor een sterke videokaart gaan? Er wordt me ook verteld dat ik nog een fan moet hebben die lucht uitblaast, maar dan moet ik er zelf een gat in gaan maken. Dus dat wordt em niet. Conclusie? (Behalve 'je bent een prutser' en 'ik heb nog nooit zo'n stuntelaar gezien' :) )
Link naar reactie
[quote:d56934c116="wook1ee"]Dus voeding kopen wordt onvermijdelijk?[/quote:d56934c116]Yup. [quote:d56934c116="wook1ee"]350Watt wordt het dan, en dan kan ik voor een sterke videokaart gaan?[/quote:d56934c116]Doe voor de zekerheid maar een 380W van CoolerMaster of Antec, dan zit je wel ok. Kost zo'n 40 euro. En idd. eerst kijken wat de afmetingen van je huidige voeding zijn, ATX of misschien mATX? [quote:d56934c116="wook1ee"]Er wordt me ook verteld dat ik nog een fan moet hebben die lucht uitblaast, maar dan moet ik er zelf een gat in gaan maken. Dus dat wordt em niet.[/quote:d56934c116]Nou, dan zal ik het er maar ook maar niet op wagen met een X1950Pro, want zo'n kaart wordt veel te warm voor die kast. Een 7600GT blijft een heel stuk koeler. [quote:d56934c116="wook1ee"]Behalve 'je bent een prutser' en 'ik heb nog nooit zo'n stuntelaar gezien'[/quote:d56934c116]Och, valt nog heel erg mee hoor, jij leert hier nog het e.e.a. gaandeweg ... :wink:
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hee jonges, het is een tijdje geleden, sorry dat ik terugkom op dit onderwerp. Kan ik niet gewoon alleen een videokaart kopen, de grootste verbetering die ik en mijn computertje kunnen veroorloven? 7600GT..? Het is eigenlijk een domino-effect; betere videokaart? -> betere voeding -> betere koeling -> betere behuizing -> betere processor -> betere alles -> kortom: BETERE COMPUTER En daar heb ik nou eenmaal echt geen geld voor!! Ik wil dus echt alleeen een videokaart kopen. 7600GT? Suggesties?
Link naar reactie
Ik volg je niet zo. In je openingspost staat: budget 200@ 250€. Opsetje dat je terug kunt lezen van mij: Product nr. Product aantal stukprijs Subtotaal 31177 Adata DDR SDRAM, 512 MB, DDR, PC3200, 400 MHz, 1 x 1 € 26,72 € 26,72 14145 Club3D X1950PRO, 256 MB, GDDR3, AGP 8X 1 € 161,40 € 161,40 13823 Antec EarthWatts, 380 Watt, Retail 1 € 44,98 € 44,98 Totaal € 233,10 Wil je rond de 200€? Dan zelfde opset en 7600gt ipv x1950pro. ---------------------------------- Allemaal nog te duur? Dan had je op de 1e plaats niet dat budget op moeten geven. We geven opties binnen je budget dus tja. ---------------------------------- Zelfs met 7600gt is die voeding te krap. Wil je echt alleen vga? Neem dan een 7600gs. Die trekt hij ivm die celerom net denk ik. Loopt beter dan wat je hebt maar een kanon pc wordt het er ook niet mee uiteraad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...