Ga naar inhoud

GEZOCHT: drivers voor ATI 9600 family 256MB DDR


Aanbevolen berichten

Ik heb al sins geruime tijd de bovenstaande GK, zonder ooit een probleem. Een paar weken geleden heb ik een nieuwe schijf gekocht, en ook maar een win XP CD met service pack 2 erop. Maar sinds deze schijf met deze windows zijn mijn drivers van de bijgeleverde CD te oud geworden en is o.a. het wapen bij half-life2 vlekkerig met zwarte strepen geworden. Ik dacht, net als bij mijn oude Nvida kaart: hupsake, naar de site, goede kaart kiezen en downe die handel. Maar die site van ATI. [b:d9c84966fa]<KNIP>[/b:d9c84966fa] wat onduidelijk ik kon alleen iets vinden catalyst?? ofzo maar de goede driver ontbreek. kan iemand mij pppppllllzzzz helpen..?????? :cry: :cry: [color=red:d9c84966fa] [Mod-break]Red Dragon: Grof taalgebruik waaronder vloeken is niet toegestaan op dit forum, vloek verwijderd uit je post[/modbreak][/color:d9c84966fa]
Link naar reactie
[quote:424bc244a0="neo_g6"]<Knip>wat onduidelijk ik kon alleen iets vinden catalyst?[/quote:424bc244a0]Let ff op je taalgebruik, er lezen misschien ook "Christenen" mee ... Enne, je zat goed hoor: Die Catalyst 5.11 drivers zijn bedoeld voor de hele Radeon family. Handig hè? :wink: https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=293
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...