Ga naar inhoud

PC geeft geen beeld meer? grafische kaart stuk?


Aanbevolen berichten

HELP! Ik heb net m'n nieuwe casemod aangezet en ik rook een branderige geur !!!! Ik snel m'n computer uit alleen nu geeft m'n monitor aan dat er geen input signal meer is :-? :-? :-? :-? !!!Is m'n gpu doorgebrand !??! Ik zag trouwens voor ik m'n pc aanzette ook geen beeld, maar het is een nieuwe pc dus er staat nog geen windows op maar je komt toch altijd meteen in je bios scherm ?!! Graag antwoord Alvast bedankt TILT [color=red:fa37097488][mod-edit][i:fa37097488]In het gevolg een normale topic titel, HELP!! is geen normale topic titel, volgende keer verander ik het niet meer voor je en doe ik de topic gewoon op slot, mvgr, Red Dragon[/i:fa37097488][/mod-edit][/color:fa37097488]
Link naar reactie
[quote:3b682a8455="tilt"]OK ik heb nog niet zo veel ervaring met forum's :P. ik heb een 6600gt (wc) van msi, de brandlucht is nu wel weg alleen hij geeft echt geen beeld ook niet als ik hem een tijd je aan laat staan.[/quote:3b682a8455]Heb je aan de kaart lopen knutselen of niet? Welk chipje is trouwens zwart uitgeslagen? Ik zou gewoon voor RMA gaan, daar deden ze bij mijn FX5900XT ook niet moeilijk over.
Link naar reactie
Nou ik heb er alleen een watercool blok opgezet. . tuurlijk, verder niet. De chip's zien er allemaal nog goed uit, ik heb nu m'n computer aangezet en nu krijg ik "sneeuw" (witte en zwarte puntjes met een paar gekleurde er doorheen). Dus hij geeft wel iets weer :P. Maar misschien heeft 1 van jullie dit probleem ook gehad. Hoe hebben jullie het opgelost ? TILT
Link naar reactie