Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wil graag mijn PC aansluiten op mijn TV, zodat ik films en dergelijke in plaats van op mijn monitor op de tv kan bekijken. Het is me al een keer eerder gelukt, maar toen moest ik door problemen mijn harde schijf formateren, waardoor ik het opnieuw moet instellen. Dit heb ik gedaan aan de hand van de volgende site: http://www.weethet.nl/dutch/video_pc2tv_nvidia.php , maar ik krijg geen beeld op mijn tv, wat ik ook probeer. Echter, ik kan wel de tv selecteren als display device, dus de computer herkent hem wel. Wat technische details: *Ik heb een NVidia Geforce4 MX440 videokaart, met de nieuwste drivers. *Ik sluit het aan via mijn s-video-poort aan een scart ingang van mijn televisie. Waar ik al allemaal op gelet/geprobeerd heb: *Verschillende tv-formats geprobeerd: PAL, NTSC etc. *Video-output format heb ik zowel S-Video-Out als Auto-detect geprobeerd. *Verschillende resoluties/frequenties voor het uitgaande signaal geprobeerd. *Van mijn tv mijn primary display gemaakt. Hebben jullie nog ideeen voor me?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...