Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part II]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 331
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    332

[quote:1a1bd48c29="BA"]het enige wat helaas me 3Dmarkscore nog tegenhoud is die R9700 pro, maarja, is ook een luxeprobleem geloof ik :D[/quote:1a1bd48c29] Lol, bij mij ook, wil je hoger moet je aan een Radeon 9800 pro of GeForce FX 5900 Ultra. of je moet gaan modden op je kaart. Ik wacht wel op de R360 :* [quote:1a1bd48c29]btw, hebben ze bij futuremark geen fastest webmasters list meer? Kunnen we daar dan niet aan mee doen met een beetje sponsoring van C!T? :D[/quote:1a1bd48c29] Die lijst is er niet meer geloof ik, 3dmark record ligt overigens al wel over de 8000 met een P4 @ 4ghz+ dmv Dry Ice cooling en een GeForce FX 5900 Ultra. Sponsering door Computer! totaal (IDG) en dan zo'n beest van een pc samenstellen zou wel cool wezen, helaas zie ik dat niet zo snel gebeuren
Link naar reactie
Zeker BA, als jij een prommie koopt mag je mijn kaart lenen om 8000 te halen :wink: Die haalt clocks van 520-535/410 max. Ik kom nu met de gare zalman koeler :P tot 480/370, en dat terwijl ik nog geen ramsinks heb en de hitte wordt vastgehouden achter de bladen van de zalman en het is 28 graden hierbinnen... Heb trouwens een behoorlijke tegenslag gehad, gisteren zijn er 2 cpu's doorgebrand door een defecte voeding.... :cry: :x Een 3000+ en een 2700+....Ik stuur de psu vandaag terug naar wintelco, gaat me hopelijk niet teveel geld kosten dit. :(
Link naar reactie
haha, lekker RD :P Maar het is idd de voeding, weet niet wat het is, maar de lijnen waren het niet, deze moeten trouwens een cpu niet op kunnen blazen omdat antec garantie geeft dat de voedingen niks kunnen beschadigen op het voltage hoe ze maximaal verstelbaar zijn. Ik heb de voeding vandaag teruggestuurd, hij was 2 dagen oud. Maar had em al een week liggen in de verpakking. Ook vervelend dus. Ik hoop dat ze het uit mijn klachtbeschrijving kunnen halen dat de voeding de cpu heeft gesloopt, anders zitten ze daar straks ook met kapotte cpu :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...