Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part II]


Aanbevolen berichten

[quote:bc1035d987="Red Dragon"] Even voor de duidelijkheid: Mem artifacts: strepen door het beeld en geflipte texture Core Artifacts: trillende stippen op het scherm, zwarte spikkels. [/quote:bc1035d987] Yep RD, maar artifacts op de core maken niet zoveel uit, met artifacts op het geheugen moet je echter heel goed uitkijken! Deze kunnen je hele kaart slopen....
Link naar reactie
  • Reacties 331
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    332

Haha, tja.. mijn kaart is gewoon wat meer getweaked :P Als je betere koeling hebt zal je casetemp ook wat omlaag gaan, met als gevolg dat je je radeon misschien nog een aantal Mhzjes hoger krijgt en over mijn score heen gaat. Mijn cpu score is trouwens lager dan voorheen en alle andere game tests ook! Ligt dat aan de omega 3.6 t.o.v de 3.4 of is dat gewoon dat ik een beetje 'mindere' run had (wel op dezelfde snelheden overigens). Zijn jullie CPU (!) scores met DX 9.0b en de 330 patch én de omega 3.6 drivers hetzelfde?
Link naar reactie
Ik heb niet echt op de CPU score's gelet maar voglens mij waren die hoger bij mij. maar ik heb AMD, kan zijn dat dat weer anders ligt. Ik gebruik ook Omega Cat 3.6 en DirectX 9.0b ps. ik heb mijn extra geheugen binnen, heb nu dus Dual channel 1024mb OCZ PC3500-EL. van de week even kijken of Dual Channel nog wat uitmaakt. //BA Mijn OCZ geheugen is overigens ook DS en niet SS zoals ik eerst dacht.
Link naar reactie
Eh er komt een hele rits papst fannen in, me Abit IC7 moet weer terug met P4 2.8 Ghz, en de standaardcooler gaat er af en daar komt een swifttech op. Die P4 deed al 3570 Mhz met stock cooling, dus nu eens kijken wat dit oplevert, ik hoop over de 3.65 Ghz heen. En er zit nog 1 GB PC3500EL platinum in :D het enige wat helaas me 3Dmarkscore nog tegenhoud is die R9700 pro, maarja, is ook een luxeprobleem geloof ik :D btw, hebben ze bij futuremark geen fastest webmasters list meer? Kunnen we daar dan niet aan mee doen met een beetje sponsoring van C!T? :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...