Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part II]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 331
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    332

Ik haalde 4591 volgens de test (*whee* 4.5 x mijn score met de R8500LE). Vreemde was dat ie bij de cpu-test 2 ineens op 3-10 fps viel, terwijl ie daar bij cpu-test 1 geen last van had. Link : http://service.futuremark.com/compare?2k3=1699777 btw : Nadat ik Cat 3.9 had ge-installeerd voor m'n kaart stond 'fast writes' op 'true' en werkte de hele benchmark niet (zwart beeld). Enkele andere spellen hadden er ook last van totdat ik dat weer terug op 'false' zette (zoals ie ook bij m'n vorige kaart stond).
Link naar reactie
Mijn 3Dmark03 340 loopt tegen een known bug aan (volgens futuremakrs). Oa stopt na test, Ontdekt dat ie het wel eens toch wil doen door hem achter elkaar op te starten : dus geen lin enzo, bovendien pc moet ik nog finetunen. Alles is standaard geinstalleerd Graag toch jullie mening Asus A7V600 - Corsair 512 MB DDR - nog WIN98se - Sappire 9600XT 128 MB - AMD 2600+ (DDR333) Vlak voor het scherm wegfloepte zei 3dMark 3600 of zo. Is dat redelijk met alles standaard dus ook 3dmark. een 3dmark2001se geeft 11.800
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...