Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part II]


Aanbevolen berichten

Ik kan 3dmark03 niet eens runnen nu :( Ik heb wat problemen met mijn pc, veel fout meldingen bij het opstarten en af en toe een melding van een irq probleem bij de videokaart, dus als eerste maar eens mijn oude Radeon 32mb erin geplaatst. Maar ja, die kan dus geen 3dmark03 aan. Helaas, tot nu toe nog geen fout meldingen, dus ik ben bang dat mijn ti-4200 aan het overlijden is, zal ik nu toch een Radeon 9800 (pro) moeten kopen :-?
Link naar reactie
  • Reacties 331
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    332

[quote:ce791ea380="Sauron II"]Ik heb de omega drivers geinstalleerd. ik kan echter niet veel hoger met mijn frequenties dan de standaard 9500 settings. Maar toch, van 2626 naar 4143. Ik weet niet of dit het maximale is. Als ik het mem hoger ga clocken, krijg ik artifacts. http://service.futuremark.com/compare?2k3=1219021[/quote:ce791ea380] Zeer netjes icm met jou syteem. Je zou eens kunnen proberen alleen de core over te clocken. Ik gebruik zelf de rivatuner en werkt ideaal.
Link naar reactie
[quote:05837a26f3="zjarl"]dat is een hele mooie score voor een radeon 9500 :o maar heb je al gekeken of het de goeie kaart is om hem te modden naar de 9700 pro? dat zou natuurlijk helemaal relax zijn[/quote:05837a26f3] Dat heeft hij al lang gedaan :) [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99227]liep al een topic over[/url] en deze score kan je nooit halen met 4 pipelines en 128bit, dus moet wel gemodificeerd zijn. :) Nette score hoor remon12
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...