Ga naar inhoud

Wat is je 3dmark '03 score? [Part II]


Aanbevolen berichten

[quote:976bf3df98="De Geest Van Oirlo"]Op wat voor spullen moet jij nog w888 :-? Zo te zien heb je toch al een aardig perfect systeem waar je niej ech veel meer uit kan halen :)[/quote:976bf3df98] Op mijn kaart, die is gemod, wilde er zelf niet aan gaan prullen omdat ik nog nooit gesoldeerd heb, en hij was al best goed voor lucht. (460/360 in 03, 480/365 in 01) maar nu doet ie 540/400 met Vapochill en ongeveer 500-520 met water, wat ik nu ook heb :D Ik neem die core zo ruim omdat ik nog niet weet hoe min waterkoeling presteerd....
Link naar reactie
  • Reacties 331
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    332

[quote:7d4ac00cf0="turbulence"]en hoe loopt die kaart nu dan op die exteme waardes??? kun je nog wel wat zien door de artifacts? of valt dat wel mee. denk persoonlijk dat het een artifacts feest is of niet? :wink:[/quote:7d4ac00cf0] Nee helemaal niet, pas bij 375 Mhz komen de eerste artifacts. Maar dan loopt de nature test vast. Heel vaag want daar zijn ze dan juist níet te zien. De kleine zwarte core effectjes krijg ik heel af en toe, dat is gewoon van de end van de core want mn koelblok voelt dan nogsteeds amper warm (wat wel het geval is als ik de fan eraf haal!). Maar het beeld is verder prima. Het zegt ook wel wat dat ik dagelijks 425/370 Draai.. al mn games, ik heb nooit vastlopers of artifacts. Toch was mijn run van gister niet echt goed. Ik had een lagere cpu score enzo. Ik ga nog een run laten lopen en als dat weer zo is toch ff de omega 3.4 erop.. //edit// Kan ook DX 9.0B zijn geweest.. maar denk dat het daar niet in zit...
Link naar reactie
Nee ik zie dat iedereen bijna de 9.0b heeft daar zit het hem dus niet in. Ik heb trouwens gemerkt dat mijn geheugen nóg hoger kan. 380 Mhz gaat prima. Tót ik de core boven de 400 zet. Dan krijg ik allerlei artifacts en is 371 de max :( Wil trouwens niet echt lukken, op dezelfde snelheden als eergister loopt de boel vast. Tis ook niet uit te houden hier in mn kamer met dit weer, zon staat er vol op en dus is de kamer temp al 28+ graden :(
Link naar reactie
Ik denk dat hij 375mem bedoeld. en niet core. mijn mem wil niet veel hoger dan 359 boven de 365 krijg ik mem artifacts. Ik krijg pas echt artifacts bij 432 core. maar dan loopt hij halverwegen ook vast. Even voor de duidelijkheid: Mem artifacts: strepen door het beeld en geflipte texture Core Artifacts: trillende stippen op het scherm, zwarte spikkels. Mijn record is dus gehaald met zo goed als geen Artifacts.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...