Ga naar inhoud

Aanvullingen op de FAQ in dit topic melden svp.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 340
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    341

[quote:d0d81be269="Red Dragon"]FAQ versie 1.8 op het forum geknald. Vraag en antwoord betreffende problemen 40.72 drivers toegevoegd Verder wat kleine wijzigingen gedaan Ik en Slashhead zijn van plan in de nabije toekomst een uitleg van Anisothropische filtering (ANISO) en FSAA toe te voegen. Heeft iemand nog voorstellen cq toevoegingen voor de FAQ?[/quote:d0d81be269] Dit lijkt me een nuttige toevoeging, en als je heel veel tijd over hebt :wink: kun je misschien termen als bump mapping, texturing e.d. uitleggen, in mijn omgeving weten mensen met een goede videokaart vaak niet wat ze allemaal uit die kaart kunnen trekken. Btw het was toch niet verkeerd dat Slashhead op de verkeerde button drukte, deze FAQ is veel beter. :D
Link naar reactie
[quote:72c3122567="diniz"] Dit lijkt me een nuttige toevoeging, en als je heel veel tijd over hebt :wink: kun je misschien termen als bump mapping, texturing e.d. uitleggen, in mijn omgeving weten mensen met een goede videokaart vaak niet wat ze allemaal uit die kaart kunnen trekken.[/quote:72c3122567] Goed idee. ik zal dit bespreken met Slashhead en in een toekomstige versie invoegen. we beginnen met FSAA en ANISO omdat deze 2 termen vaak de meeste vragen opleveren. Pixel shaders, vertex shaders, bumpmapping en texturing e.d. kunnen in een later stadium worden toegevoegd. [quote:72c3122567="diniz"] Btw het was toch niet verkeerd dat Slashhead op de verkeerde button drukte, deze FAQ is veel beter. :D[/quote:72c3122567] Thnx Achteraf gezien is het gunstig verlopen ja. :)
Link naar reactie
/Muggezift modus aan Ik wilde er eerst niets over zeggen maar aangezien je nu al bij versie 1.9 bent aangekomen kon ik het niet langer meer aanzien: 8) "Kortom hier worden de veel gestelde vragen behandelt" Behandel-en -> 't Kofschip/Fokschaap -> hé, de L komt niet in voor in dit woord -> voltooid deelwoord van behandelen = behandeld! knew you'd be pleased... 8)
Link naar reactie
[quote:a8fec69317="Baxcorp"]/Muggezift modus aan Ik wilde er eerst niets over zeggen maar aangezien je nu al bij versie 1.9 bent aangekomen kon ik het niet langer meer aanzien: 8) "Kortom hier worden de veel gestelde vragen behandelt" Behandel-en -> 't Kofschip/Fokschaap -> hé, de L komt niet in voor in dit woord -> voltooid deelwoord van behandelen = behandeld! knew you'd be pleased... 8)[/quote:a8fec69317] Zoals de meesten hier al gemerkt hebben heb ik meer verstand van videokaarten dan van de Nederlandse taal ;) Ik zal de taal fout wijzigen.
Link naar reactie
Heb misschien nog watover die 60hz fix. Ik moest vanmiddag bij iemand een pctje installeren met daarin een GF4 Ti kaart. Ik als GF4 noob die kaart maar geinstalleerd met de 40.xx drivers (zaten erbij, medion pc) maar mijn refreshtooltje werkte niet meer bij die drivers, echter ik kon zo in de drivers geen instelling vinden om dat te fixen :-? Is er uberhaupt wel een fix voor 40.xx buiten 40.72? En weet niet of er ondertussen al een oplossing is, maar misschien wat over dat prachtige blauwe scherm met die NV4 error die regelmatig in winxp tevoorschijn komt?
Link naar reactie
[quote:30524e45ab="Speedy"]Ja had dat 60hz verhaal gezien, maar voor 40.xx is er geen oplossing (buiten 40.72)?[/quote:30524e45ab] paar oplossingen staan erin: o.a. SP1 voor WinXP (of heb je WIndows 2000) De Refresh Fix in Rivatuner 2 RC12 werkt voor alle nvidia drivers en er staat ook een link in de FAQ naar andere fix prgramma's Alles wat in de FAQ staat over 60hz moet voldoende zijn om iemand er van af te helpen lijkt me Waarom gebruik je een andere driver 40.xx dan de 40.72 dan? 40.41, 40.52, 40.71 en 41.03 zijn minder goed ik gebruik de 41.09 en daar werkt het ook mee. 41.04 whql heb ik nog niet getest [quote:30524e45ab]En ik bedoel dat mooie BSOD met nv4 disp blabla hele error verhaal onder winxp. Dat heb ik met 23.12 drivers regelmatig en ik zag het ook op die pc met die 40.xx drivers ook 2x in een middag.[/quote:30524e45ab] Waarom gebruik je dan de 23.12 drivers als je daar regelmatig dit soort problemen mee krijgt? ik raad voor een GeForce 2 gts altijd de 29.42 drivers aan. (werkt de 60hz fix ook mee) Dat is de Ifinite LOOP error. die heb ik nooit meer gehad met de laatste drivers. ben verbaasd dat ie nog opduikt met de 40.xx drivers. In wat voor systeem kwam deze error voor met de 40.xx drivers? lees als je er echt niet uit komt eens deze [url=http://www.technologyvault.co.uk/geforce/faq.php?list=categories&prog=gef&lang=en]GeForceFAQ[/url] Moet ik dit alles nog in de FAQ zetten anders ?!
Link naar reactie
Ok bedankt, heb ik weer wat te proberen (23.12 gebruik ik omdat die met elke game werken, had met andere drivers nog wel is problemen, maar dat terzijde.) Die error met die 40.xx drivers krijg ik bij die nieuwe PC van de Aldi (P4 2.66, GF4 Ti4200 128MB 8x AGP en voor de rest geen idee) en ik installeerde dus de drivers die erbij zaten, eerst die 40.72-ers erop gezet maar daar kreeg ik ook dat BSOD mee :-? Ik zal SP1 er is proberen op te zetten en die fix uit de FAQ gebruiken.
Link naar reactie
[b:60a0c33b18]FAQ upgedate naar versie 1.11[/b:60a0c33b18] De gloednieuwe officiële Ati Catalyst [b:60a0c33b18]2.5[/b:60a0c33b18] drivers toegevoegd aan de FAQ Nieuw aan deze drivers o.a: [quote:60a0c33b18]The new Vertical Sync options are finally enabled in the Advanced Control Panel, including the long awaited 'Always On' setting.[/quote:60a0c33b18]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...