Ga naar inhoud

ik kan geen filpmjes op mijn TV met kloon functie zien


Aanbevolen berichten

hoi ik heb geforce TI4400 met de nieuwste drivers 40.72. geinstaleerd . ik probeerde met kloon functie filmpjes te bekijken :D maar ik krijg alleen een zwart vierkant op mijn tv :( . OP mijn monitor is geen probleem, perfect beeld. Ik kan wel mijn monitor op mijn tv zien. ik heb geprobeerd met windows media player 9.0 beta, quick time player en DVix player 2.0 alpha maar geen resultaat. nog een klein opmerking : af en toe krijg ik wel beeld op mijn media player maar alleen voor een paar seconden 2 tot 3 seconden. En met mijn oude drivers had ik geen probleem. Alvast bedankt adil
Link naar reactie
[quote:611e7cfd7d="adil"]hoi ik heb geforce TI4400 met de nieuwste drivers 40.72. geinstaleerd . ik probeerde met kloon functie filmpjes te bekijken :D maar ik krijg alleen een zwart vierkant op mijn tv :( . OP mijn monitor is geen probleem, perfect beeld. Ik kan wel mijn monitor op mijn tv zien. ik heb geprobeerd met windows media player 9.0 beta, quick time player en DVix player 2.0 alpha maar geen resultaat. nog een klein opmerking : af en toe krijg ik wel beeld op mijn media player maar alleen voor een paar seconden 2 tot 3 seconden. En met mijn oude drivers had ik geen probleem. Alvast bedankt adil[/quote:611e7cfd7d] Iets vergeten? Je Video Overlay Instellingen eens goed bekijken en testen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...