Ga naar inhoud

-= Geforce 4 topic - Deel 5 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    101

Ik heb vandaag dat artikel van de Quadro 4 op http://www.anandtech.com nog is gelezen maar die Quadro 4 NVS moet een concurent gaan worden van MAtrox wat 2d betreft bij zakelijke sector. [img:63ed3d0f9f]http://www.nvnews.net/images/news/200202/quadro4dual.jpg[/img:63ed3d0f9f] 4 monitors op een PCI kaart. Ik ben erg benieuwd naar de eerste testen van de Quadro 4 NVS. want naast de meervoudige monitor aansluitingen moet ie dus ook op 2d gebied tegen Matrox op. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=15519]Mijn PC[/url]---[url=http://gamershq.madonion.com/compare.shtml?2229973]Score: 3Dmark2000[/url]--- [url=http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2143036]Score: 3Dmark2001[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-02-20 18:39 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-02-20 18:46 ]
Link naar reactie
En die hebben ze al bedenk ik me net.... Moet het wel ingebakken zitten. Volgens mij hebben de kaarten wel standaard een AGP bridge onboard. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-02-20 19:04 ]
Link naar reactie
[url=http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=49489&forum=2&start=60]Hierzo[/url] Ik heb een stukkie gequote en heb gelukkig geen Sli genoemd pfff :wink: (het artikel wel... maar daar twijfel ik een beetje aan) nVidia kennende had dit natuurlijk met vette letters op de sheet gestaan :smile: _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-02-20 19:13 ]
Link naar reactie
Dubbel tellen ging in elk geval niet op voor 3dfx. Ze tellen meestal theoretische fillrate en dan is het wel 1+1=2 maar in de praktijk ligt dat toch wat genuanceerder. Vooral nu met onboard T&L worden de zaken ingewikkelder. Welke proc moet nu wat doen... je ontkomt er niet aan om waarschijnlijk 1 nFiniteFX engine te gebruiken waar je alle data naar toe schopt. Dus Sli lijkt me heel erg moeilijk. Mischien zou een frame/frame verdeling zoals van ATI een optie zijn. Er zit altijd vertraging in het verdelen van de geometrie. Ook werden in het geval van 3dfx de texturen tweemaal gelezen waardoor er ook weer een vorm is van inefficientie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...