Ga naar inhoud

-= Geforce 4 topic - Deel 5 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    101

Die Geforce 4 MX kaarten zijn eigenlijk opgevoerde Geforce 2 kaarten, met dit verschil dat het 2D gedeelte stukken beter is dan met alle andere Geforce kaarten. Blijkbaar heeft N'Vidia geluisterd naar de klachten.:wink: Maar de Geforce 4 Ti 4400 en 4600 zijn redelijk vernieuwend. Trouwens Slashhead heb je ook nog even naar het 2D beeldkwaliteit onderzoek gedaan? Tja t'is alleen jammer dat de MX serie geen DX 8.0 ondersteund. Voor de rest een leuke budgetkaart.
Link naar reactie
[quote:8dfc0fe40c] Op 16-02-2002 10:18, schreef Johnnick: Die Geforce 4 MX kaarten zijn eigenlijk opgevoerde Geforce 2 kaarten, met dit verschil dat het 2D gedeelte stukken beter is dan met alle andere Geforce kaarten. Blijkbaar heeft N'Vidia geluisterd naar de klachten.:wink: Maar de Geforce 4 Ti 4400 en 4600 zijn redelijk vernieuwend. Trouwens Slashhead heb je ook nog even naar het 2D beeldkwaliteit onderzoek gedaan? Tja t'is alleen jammer dat de MX serie geen DX 8.0 ondersteund. Voor de rest een leuke budgetkaart. [/quote:8dfc0fe40c] de GeForce 4 MX heeft een andere markt op het oog dan de GeForce 4 ti. De GeForce 4 MX 440/460 is sneller dan een GeForce 2 ultra en goedkoper dus een erg goede budget keuze. Die hard gamers kopen wel een GeForce 3 of een GeForce 4 ti. Slashhead had 2d ook bekeken en zei: [quote:8dfc0fe40c]Ik vind inderdaad de 2D beeldkwaliteit van de MSI GF4Ti 4600 stukken beter dan mijn eigen Elsa Gladiac 920(GF3) [/quote:8dfc0fe40c] zie GeForce topic deel 4
Link naar reactie
als je zo kijkt wat hij niet ondersteund is het echt een snelle GF2. Dat is toch wel jammer. Ik heb net even gespeeld met mijn cpu snelheid. 12*135 op 1.6 volt geeft nog geen problemen, 12*136 deed 3dmark2001se op de high draak terug naar de desktop springen. Nou ja 1620 mhz is wel aardig denk ik voor een XP 1600+ (temp is nu idle 36 graden)
Link naar reactie
[url=http://www.reactorcritical.com/#l1055]Hier[/url] een setje voor als je geld te veel heb: [quote:fe5e30888f] GeForce4 Ti 4600 powered videocard Graphics Processor Carrying Case with NVidia logo and signed by Jen-Hsun Huang, CEO and Founder of NVidia Corporation. GeForce4 Ti Experience CD with loads of marketing stuff. A T-Shirt advertising the GeForce4. [img:fe5e30888f]http://www.reactorcritical.com/news/february/GF4funpack.jpg[/img:fe5e30888f] [/quote:fe5e30888f]
Link naar reactie
Omdat die gozer uit dat gehucht Harderwijk zo loopt te zeuren over nView.... :wink: De GF4MX kaarten die ik heb hebben geen dubbele VGA uitgang. Dus heb ik helemaal niks aan de nView. Ik heb wel wat zitten klooien met de Desktop manager maar ik zet er wat vraagtekens bij. Als ik met iconen ga slepen of resoluties ga veranderen dan heeft dat effect op alle desktops die ik op dat moment aangemaakt heb. Dit vind ik ronduit irritant waardoor de Desktop manager min of meer degradeert naar een veredeld gebruik van de taskbar. Misschien doe ik iets fout, maar ik zie er op dit moment even niet het nut van in. Ik zal hier eens over mailen met nVidia. DVD ben ik nog niet aan toe gekomen. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-02-17 22:14 ]
Link naar reactie
hoi meneer Slahhead/moderator/GPU-tester bedankt voor het antwoorden van me vraag. Nu weet ik nog niets :razz: Heb je meerdere GeForce 4MX kaarten? kan je nog wat bijzonderheden vermelden over de kaarten? Layout? LPF's? etc etc. gr, Ongelofelijke zeurdoos uit gehucht Harderwijk. PS. waar blijft de CeBit 2002 cash alleen HJS heeft nog maar betaald!
Link naar reactie
IK heb twee Leadtek A170 TV-out kaarten waarvan één met video in. Op de video-in uitvoering zit een kleinere heatsink dan op de andere. Waarom? geen idee het is verder dezelfde kaart. Er ligt ook nog een Sparkle GF4MX440 TV-out. De heatsink is gewoon een zielig zwart dingetje met een fannetje erop. echt low-budget dus. Ik zal deze eens even bekijken op 2D kwaliteit. Maar heb'm nog niet in mijn systeem gehad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...