Ga naar inhoud

Spontane refreshrate veranderingen Spellen/windows XP


Aanbevolen berichten

Sinds ik Windows XP Pro heb geinstalleerd heb ik problemen met spelletjes in combinatie met mijn ASUS V7100. Elke keer wanneer ik een spel start, verandert de refreshrate terug naar 75Hz en kloppen de beeldscherminstellingen van mijn monitor niet meer (bovendien is 75Hz, knap beroerd als je normaal naar 100Hz kijkt :wink:). Ik heb al in de driverinstellingen lopen snuffelen, maar ik kan niets vinden om dit te voorkomen. De spellen zelf draaien zonder problemen (Myst 3, Crimson Skies, Max Payne, Emperor).

Systeem: ASUS A7V133, Athlon 800Mhz, 512 MB Kingston, ASUS V7100, Iiyama A705MT

Software: Windows XP Pro NL (build 2600) VIA 4-in-1 v36, nVidia Detonator 23.11 (voor Windows XP)

:???:@hris

Link naar reactie
Download het Rivatuner: Hier

Met dit programma kan je Het Hz probleem oplossen en tevens nog een hoop andere instellingen van je GeForce kaartje.

Ik gebruik hem zelf ook met me Asus V8200 onder WinXP en werkt perfect.

------------------ Athlon XP 1800+ Shuttle AK31 rev3.1 KT266A (VIA 4in1 4.37) 512MB Corsair PC2400 cas 2 GeForce 3: Asus V8200 pure (22.80 drivers)23.11 sux!!! Soundblaster Audigy player WinXP pro NL + DirectX 8.1 final En de rest.

[This message has been edited by GeForce Mike (edited 25-12-2001).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...