Ga naar inhoud

Computer geeft geen signaal meer!


Aanbevolen berichten

Eergisteren werkte mijn computer nog prima. Toen ik 't afsloot had 't 32 updates. Ik liet 'm aan staan tot hij vanzelf weer afsloot. De volgende ochtend startte ik mijn computer op maar liep het op 15% vast met het configureren van de updates. Het leek alsof het beeld gewoon bevroor! Dat forceerde mij om de computer via de aan knop uit te zetten en weer aan. Deze keer liep hij weer vast op 15%. Normaal gesproken geeft mijn computer een piepje als het aan gaat. maar de keren daarop deed hij helemaal niks meer. Het lampje brand wel van de aanknop maar als ik mijn beeldscherm aanzet zegt het dat ik geen signaal heb. Ik heb alles geprobeerd, stof verwijderen, aansluitingen eruit halen en er weer in en het uithalen van mijn videokaart en het schoonmaken ervan. Niks blijkt te werken, ik krijg nog steeds geen piep en ik heb nog steeds geen signaal. Ik weet 100% zeker dat dit niet aan mijn beeldscherm licht, Ik heb een razer muis die licht geeft als de computer aan gaat en in dit geval doet de razer muis dat ook niet. Ik heb zelf een cd'tje waarmee ik windows 7 erop kan zetten, maar omdat de computer geen signaal geeft geeft dat mij ook niet de kans om 'm te kunnen openen! Ik heb zelf wel vaker last gehad van het bevriezen van mijn beeldscherm of het krijgen van bluescreens. Maar dan kon ik de computer weer normaal opstarten. Is hier een oplossing voor? Ik heb geen reserve videokaart of computer om iets op uit te testen. Hier misschien wat belangrijke informatie van mijn computer (weet niet alles meer): Merk: Packard bell Videokaart: Nvidia geforce 9600 Systeem: Windows 7 ultimate 64-bit Prossecor: Intel pentium
Link naar reactie
[quote:7983285a53="gertcornieuw"]En heb je ook de veilige modus al geprobeerd?[/quote:7983285a53] Dat is nou juist het probleem! Ik kom niet eens bij het scherm waar ik op F8 kan drukken en veilige modus kan openen. Elke keer als ik als ik mijn computer opstart brand het lichtje etc wel maar lijkt het alsof het windows gewoon niet wil opstarten. Want als ik mijn beeldscherm aanzet krijg ik een melding met: "geen signaal". Misschien heeft ie door het onderbreken van de windows updates configureren daar voor gezorgt?
Link naar reactie
Als hij geen beeld heeft, gaat dat niet lukken ;) Gaat de pc wel aan? Hoor je de harddisk opstarten, draait de CPU fan? Als er een fan zit in de voeding, draait die? Omdat je geen bios piep krijgt, vermoed ik dat de voeding of het moederbord,cpu defect is. Wat je nog kan proberen is een bios reset. Op je moederbord zit een jumper, die meestal CMOS reset heet. Kijk even in het boekje van het moederbord voor waar die zit, en wat de procedure is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...