Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dag Ik wil graag 1 GB extra geheugen aanschaffen maar kan eerlijk gezegd niet goed vinden welke precies nodig is. Kunnen jullie mij misschien aangeven wat ik precies nodig heb? Dit is wat everest aangeeft: Modulenaam Kingston KTC1G-UDIMMSerienummer BA0CF86Ah (1794641082) Modulegrootte 1 GB (2 ranks, 4 banks) Moduletype Unbuffered DIMMGeheugentype DDR2 SDRAM Geheugensnelheid DDR2-800 (400 Mhz) Modulebreedte 64 bit Ik heb al bij Zercom en Azerty gekeken maar weet toch niet zeker welke ik moet kiezen
Link naar reactie
[quote:5690f1052c="ArneLH"][quote:5690f1052c="piacevole"]Volgens mij kan je het best geheugen van het zelfde merk in je pc hebben. Ivm dual channel.[/quote:5690f1052c]Dat klopt, maar als hij nu 2x 512MB heeft werkt DC vaak niet als er 1x 1GB wordt bijgeplaatst.[/quote:5690f1052c] Hij heeft vier geheugenbankjes dus kan hij het best 2x 512 mb er bij zetten van hetzelfde merk en snelheid. [url=http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=10181&GROEP_ID=177&p_tab=8&TAB=specificaties]Deze [/url] dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...