Ga naar inhoud

gaat mijn harde schijf het begeven?


Aanbevolen berichten

Nog steeds problemen met mijn pc, heb iemand gevraagd. Deze meneer zei dat of mijn harde schijf of het geheugen van mijn pc op punt van begeven staat, of niet meer goed werkt. Een harde schijf die op springen staat maakt toch een poosje voor ie de geest geeft rare en vreemde geluiden? Is hier niet het geval. Vanmorgen starte de pc op, staat van mijn burobladachtergrond maar een deel op beeldscherm, een brede balk bovenin, de rest is zwart. Dacht ik zet er wel een andere foto neer, op foto in map staan, rechtsklikken en instellen als buroblad achtergrond, mis pc sloeg weer uit met dat blauwe scherm wat zo snel niet te lezen is en start weer op, buroblad niet goed. De rest kan ik wel gewoon doen internetten, mailen, met vol scherm.......... Iemand een idee?
Link naar reactie
Druk eens op Ctrl + Alt + Del Klik daar op het tabblad processen Zoek in de lijst het bestand explorer.exe Klik op Proces beïndigen Normaal gesproken zul je nu geen bureaublad en startbalk meer hebben. Ga in het taakbeheer naar Bestand --> Nieuwe taak uitvoeren Ga naar C:\WINDOWS\ en klik op explorer.exe Ik heb als voorbeeld C:\ gedaan. Ik weet niet wat dit bij jou is. Maar goed. Kijk wat er gebeurt. Slaat de pc nu ook uit. Of geeft hij het beeld goed of is het precies hetzelfde als voorheen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...