Ga naar inhoud

Keuze uit 2 mobo's welke is het beste in dit systeempje??


Aanbevolen berichten

nou dit is dus het systeempje waar ik voor ga. ik speel eigenlijk alleen cod2 en dat kan nu al dus dit moet ook lukken nu zit ik wel even te twijfelen tussen 2 mobo's [img:464fd6ec2c]http://img261.imageshack.us/img261/9246/computerthomasyu9.png[/img:464fd6ec2c] de 2 mobo's welke ik wil kiezen: MSI K9N NEO-F V2,Retail of MSI Moederbord K9AGM3-F aangezien de k9agm3-f is een Micro atx en zit al een vga onboard terwijl de k9n neo-f v2 geen micro is en gewone uitvoering en geen onboard vga zit...? welke is beter ? voor mijn systeem?? of is er nog een andere uit deze prijsklasse ik zie wel dat de k9n neo-f v2 erg hoog word aangeschreven op hardware.info met een hoge prijs prestatie score.. alvast bedankt.. [/img]
Link naar reactie
en messchien als je nog 20 euro meer hebt gelijk de amd 6400 processor erop plaatsten het verschil in prijs is zo klein en het scheeld je aardig performanch die antec is en hele mooie stevige kast tevens als ik het zo lees zou ik voor dit k9n neo-f v2 mobotje gaan als ik jou was zou ik eenhd nemen die wat groter is en dan ook tevens wat meer chache geheugen heefd dit scheeld ook in performanch ik weet natuurlijk niet welk besturing systeem jij wens als je overstapt naar vista en je wilt 64 bit gaan gebruiken raad ik je aan gelijk 4 gb te instaleren
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...