Ga naar inhoud

BSOD XP?! BLAUW SCHERM


Aanbevolen berichten

Hi, Ik hoop dat iemand mij kan helpen want krijg steeds een blauw scherm van Xp. Hij geeft een stop/foutcode en moet dan weer opnieuw opstarten. Dit geeft ie aan: 0xC0000005, 0xBF837895, 0XF76F68A68, 0x00000000 Win32k.sys adress BF837895 base at BF800000 datestamp 45F013F6 Het moederbord is een Asus, en we hebben een LCD scherm van Philips 190 c. Drivers zijn allemaal opnieuw geinstalleerd (moederbord / beeldscherm) Ook kunnen we nog steeds niet beeldschermadapters veranderen. Dit blijft standaard staan op VGA Safe Moederbord is een Asus A7V8X Videokaart is : Radeon 9250 256 mb Hoop dat iemand weet wat het is en hoe we het kunnen behelpen!! Groetjes Katja
Link naar reactie
Pc is opengemaakt en mankeert verder niks?! Heb er een andere videokaart ingezet (nvidea geforce) en gaf na het opstarten meteen een nieuwe foutmelding op BSOD 0x0000008E 0xC0000005 0xBC79EEDB 0xB88EA418 0x00000000 Ik heb de videokaart van Radeon in een andere pc gezet om te kijken of ie defect is .. en met die andere pc wil ie helemaal niet opstarten. Heb nu uiteindelijk de Radeonkaart teruggezet in de pc met BSOD omdat dit waarschijnlijk niet het probleem is geweest. Enig idee wat het blauwe scherm anders nog kan betekenen?? Groetjes Katja
Link naar reactie
Lijkt me idd de videokaart niet te zijn als ik dat zo lees. Meestal is bsod oorzaak nummer 1 het geheugen. Dit kan je testen met [url=http://www.memtest86.com/]memtest[/url] (gratisch download). Als deze test fouten oplevert weet je iig dat het aan het geheugen, of de geheugeninstellingen kan liggen. Geen fouten, dan moet je naar wat anders zoeken, hoewel ik al 2x heb gehad dat memtest geen fouten gaf, maar het toch aan het geheugen lag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...