Ga naar inhoud

Wat moet ik kopen om mijn systeem sneller te maken


Aanbevolen berichten

Dit Is Mijn Systeem Ati Radeon X1650Pro kloksnelheid Kloksnelheid - Chip : 590 MHz Kloksnelheid - Geheugen : 800 MHz videokaart geheugen 512mb Windows Vista Ultimate Pentuim 4 proccesor 3.00Ghz Geheugen 1024mb Hardeschijf 300GB Windows Vista Ultimate Score Proccesor 4.2 Geheugen 4.6 Grafisch 4.4 Grafische weergave voor spellen 5.0 Primaire Vaste Schijf 5.3 Basis Score 4.2 wat moet ik kopen om dit sneller te maken :wink:
Link naar reactie
€ 124,95 Merk : AMD Type : Athlon™ 64 X2 Model : 4800+ Socket : AM2 Snelheid : 2,5 GHz Bussnelheid : 2000 MHz Architectuur : 65 nm L1 Cache : 256 KB L2 Cache : 1024 KB Dual core : Ja Hyper Threading Technology : Nee 64-bits : Ja Intel speedstep : Nee Koeler : Ja Uitvoering : Retail Omschrijving: Verbeter je prestaties met AMD Athlon 64 X2 4800+ Dual-core processor. Werk of speel met meerdere programma's zonder te wachten. € 159,95 Merk : Sapphire Type : ATI X1950Pro Interface : AGP 8x Fabrikant : ATI Type Chipset : RADEON X1950 Uitvoering : PRO Aantal chips : 1x Chip codenaam : RV570XT Geheugen : 512 MB Kloksnelheid - Chip : 580 MHz Kloksnelheid - Geheugen : 1400 MHz Geheugencontroller : 256-bit Type geheugen : DDR3 SLI / CrossFire : Nee Transistors - Chip : 330 Mio Productieprocede - Chip : 0.08 mu DirectX versie : 9.0c Vertex Shader versie : 3.0 Pixel Shader versie : 3.0 Vertex Shader pipelines : 8x Pixel Shader pipelines : 36x Pixel kleur precisie : FP32 HDTV uitgang : 0x D-sub uitgangen : 0x DVI-I uitgangen : 2x DVD-D uitgangen : 0x TV-out : Ja TV-out interface : HDTV + S-Video | Composite Video-in : Nee Aantal DVI naar D-sub Converters : 1x TV - tuner : 0x Afstandbediening : 0x Gebruikt 2 inbouwslots : Nee Koeling type : Actief | met fan Drivers : Sapphire installatie CD Uitvoering verpakt : Retail Omschrijving: De Sapphire ATI RADEON™ X1950 PRO is gemaakt voor gamers die een flinke adrenaline-kick zoeken! Sapphire brengt eigenschappen uit het topsegment naar de betaalbare middenklasse, met ongelofelijke prestaties! Prikkel je zintuigen en bevrijd je fantasie van de beperkingen van PC hardware! Deze Twee Heb ik Gevonden op De Web Maar Zijn deze Twee Goed genoeg voor echt veel performance Power ?????
Link naar reactie
[quote="Gamer-Vista-Mark"]plextor Goeie score trouwens scheelt 4 punten ik heb 4.2 en jij 4.6 en jij dan nog wel in 64bit ik zit op 32bit 64bit is toch sneller :wink:[/quote] ik merk daar niks van . ik had eerst vista 32 en nu vista 64 bit . wat nu het echte verschil is wie het weet mag het zeggen ja 32 bit :lol: . maar ik gebruik toch het meeste xp pro nu als je van vista overstapt op xp . is xp wat opstarten betreft iets langzamer maar daar in tegen zijn wel alle drivers voor mijn hardware te vinden . dat licht met vista 64 toch wel iets anders . in een ander topic heb ik dat al een keer verteld . het is schipperen het geluid is nog steeds niet goed als je test dan doen alle speakers mee . maar in winamp niet . de printer print met geheel andere drivers . de scanner werkt niet . de drivers voor mijn graka werken ook niet goed . dus er moet nog veel verbeterd worden .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...