Ga naar inhoud

3GHz Barcelona demo


Aanbevolen berichten

[quote:430b08b8dd="r.marijnissen"]90% van de verkochten cpu,s = middenmoot of budget. Dus op dit moment kan AMD nog goed meekomen, dat is mijn punt.[/quote:430b08b8dd] Het maakt niet uit met welke CPU's van Intel AMD kan meekomen. Waar het om gaat is of ze voldoende geld voor hun CPU's kunnen krijgen om hun kosten goed te maken. Op dit moment lukt ze dat niet wegens onvoldoende prestaties, dus is de situatie diep treurig voor AMD en kunnen ze niet concurreren met Intel. Bovendien komt Intel binnenkort met Penryn, daarom heeft AMD snel een hoog geklokte K10 nodig. En het is sterk de vraag of ze die kloksnelheid snel genoeg omhoog kunnen krijgen, anders blijven ze in dezelfde situatie als nu.
Link naar reactie
[quote:7f7df21570="egslim"]http://uk.theinquirer.net/?article=41256 Zoals jullie weten verhouden de huidige AMD processors zich nogal treurig tot Intels modellen. [/quote:7f7df21570] Hier reageerde ik op. En dat valt dus best mee. ------------------------------------------------------------------------------- [quote:7f7df21570="egslim"] Het maakt niet uit met welke CPU's van Intel AMD kan meekomen. Waar het om gaat is of ze voldoende geld voor hun CPU's kunnen krijgen om hun kosten goed te maken. [/quote:7f7df21570] Uhh ja maar dat is weer een andere discussie. Mijn reacktie was gericht op je openings tekst. Amd processors houden zich dus niet treurig tegenover intels conroe. Buiten dat zijn ze goedkoper, architectuur is 5 jaar oud dus is nog best knap..........
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...