Ga naar inhoud

hardware update


Aanbevolen berichten

Hallo , ik ben een leek op dit gebied en heb een aantal vragen. Ik wil mijn computer zelf updaten met hardware. Nou heb ik geinformeerd en ze zeggen dat het verstandig is om een nieuw werkgeheugen erin te zetten. Zelf heb ik geken en er zit een SD Ram in. Ik zie ook dat er meerdere aansluitingen zijn. Kort samengevat Er zit in: -Moederboard k7T Turbo 2 -Jet Ram 256PC133 cl3 SD ram geheugen kaart -Pentium 4, amd athlon 1700+, kloksnelheid 1.46 ghz -videokaart NVIDIA Geforce2 MX/MX 400 Wat zou ik hier aan kunnen veranderen als dat zo te zien is? Zelf dacht ik aan een 512mb ram ddr geheugen maar past dat erin? Misschien kan het ook dat ik er nog een van 256 mbram sd kaart naast de anderen zet, is dat mogelijk en verstandig? En misschien wat tips om de computer sneller te maken??? Wie kan mij helpen, alvast bedankt. Groetjes Mike
Link naar reactie
Dit kan sowieso niet: Pentium 4, amd athlon 1700+. Of amd, of pentium, niet beide. Het is een compleet verouderd systeem. Investeren is niet echt zinvol. Tenzij je heel geringe eisen stelt. Wat wil je ermee kunnen doen? Wat is je eventuele budget? Voor 400 euro kun al je een nieuw systeem samenstellen, wat vele malen beter is, en waar vista zonder problemen op draait.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...